V primerjavi s klasičnim skuterjem je poraba energije pri električni različici bistveno manjša, prav tako so manjši stroški vzdrževanja, saj se električni skuter zaradi manjšega števila mehanskih delov manj obrabi kot bencinska različica.
Vgrajen ima tudi brezkrtačni motor, ki ne zahteva posebnega vzdrževanja.
Strošek menjave akumulatorjev je manjši od stroška goriva za klasične skuterje. Poleg tega je življenjska doba svinčenih akumulatorjev tri do štiri leta, litijevih pa šest do devet let.
Nekateri novi skuterji imajo izmenljivo baterijo, ki jo enostavno vzamemo iz vozila in zamenjamo z drugo. Baterijo lahko polnimo kjerkoli, kar je zelo dobrodošlo ob še ne dovolj razviti mreži javnih polnilnic.
Litijeva baterija tehta samo 15 kg. Po eni uri se ji vrne že 80% kapacitete, v dveh do treh pa je povsem napolnjena.
S polno baterijo je moč prevoziti tudi preko 50 km. Poraba tovrstnih skuterjev je od 0,50 € do 0,60 € elektrike na 100 km.
S polno baterijo je moč prevoziti tudi od 30 do 80 km.
Poraba skuterjev je od 0,50 € do 2,50 € elektrike na 100 km.
Hitrost se giblje od 25 do 50 km/h.
Mopede oziroma kolesa s pomožnim motorjem, katerih moč ne presega 4 kW in ki ne presegajo največje hitrosti 25 km/h, je treba registrirati.
Ali ste vedeli?